17.08.2020/08:44

Detaliści kuszą klientów promocjami warzyw. Czy odbiorą klientów targowiskom?

Warzywa w promocjach kosztują średnio zaledwie o 2 proc. więcej niż przed rokiem. Dużo więcej zdrożały owoce. Sieci handlowe chcą promocjami warzyw przyciągnąć klientów i odebrać ich placom targowym i ryneczkom, gdzie trudno zachować reżim sanitarny. To wnioski z raportu agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland i Grupy BLIX.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także