25.06.2018 / 13:13
StoryEditor

Detaliści poszerzają ofertę marki własnej o zdrową żywność, produkty dietetyczne i bio

(fot. Pixabay CC0)
W odpowiedzi na trend zdrowego żywienia detaliści z jednej strony wprowadzają nowe produkty, z drugiej zaś zmieniają te, które już zadomowiły się na rynku, eliminując mniej pożądane przez konsumentów składniki.

Jak zauważa Magdalena Szot, starszy analityk detalu w firmie PMR, od kilku lat Biedronka zmienia skład swoich produktów, eliminując z nich sól, cukier i zbędne składniki. Lidl c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 15:04
StoryEditor
Henryk Kania wystosował list do prezesa Biedronki. Znamy jego treść
Henryk Kania wysłał list do prezesa Biedronki (fot. materiały własne)

Były szef Zakładów Mięsnych Henryk Kania opublikował otwarty list do prezesa Jerónimo Martins Polska, w którym szczegółowo opisuje warunki współpracy z Biedronką i obciąża koncern za upadek rodzinnej firmy. List odsłania relacje między dostawcą a siecią handlową i stawia ostre zarzuty o metody, które miały doprowadzić do utraty firmy. Jakie konkretne praktyki zarzuca Kania i jakie konsekwencje niesie to dla rynku?

Henryk Kania, przebywający obecnie w Argentynie, do której "uciekł" przed toczącymi się przeciwko niemu postępowaniami związanymi z upadłością Zakładów Mięsnych Henryk Kania, w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 15:40
StoryEditor
Media Expert chce podgryzać Biedronkę i Lidla. Produkty spożywcze w ofercie
Sklep sieci Media Expert (fot. materiały prasowe)

Media Expert rozszerza działalność online i wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze. To element szerszej transformacji e-sklepu w marketplace, który może zmienić układ sił nie tylko w branży elektroniki, ale i na rynku handlu detalicznego.

Media Expert rozszerzył ofertę swojego sklepu internetowego o kategorię "Supermarket", w której pojawiły się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku. To nowy krok sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 16:21