25.06.2018/13:13

Detaliści poszerzają ofertę marki własnej o zdrową żywność, produkty dietetyczne i bio

W odpowiedzi na trend zdrowego żywienia detaliści z jednej strony wprowadzają nowe produkty, z drugiej zaś zmieniają te, które już zadomowiły się na rynku, eliminując mniej pożądane przez konsumentów składniki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.