24.09.2019/15:08

Detalista 4.0. Grupa Eurocash i firma Microsoft zaprezentowały wizję handlu przyszłości

Eurocash i Microsoft wraz z partnerami technologicznymi przedstawili we wtorek swoją wizję rynku detalicznego przyszłości, pod hasłem Detalista 4.0. Na spotkaniu z 5,2 tys. właścicielami sklepów spożywczych firmy zaprezentowały rozwiązania technologiczne, które mają zapewnić sprawne zarządzanie sklepami spożywczymi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Carlos 25.09.2019

    Jak zwykle w ogonie stawki. Rok temu bo we wrześniu 2018 Microsoft i Żabka zaprezentowali sklep jutra z większością funkcjonalności. Coś co Luis chce wprowadzać Żabka, Świtalski i jego Bio Family oraz inni już realizują.

    P. S
    A z tymi pracownikami to fakt. Warto również zainwestować przyzwoite pieniądze na poprawę warunków pracy i płacy.

  • Ona 25.09.2019

    Wizja handlu, dobre sobie. Zadbajcie lepiej o pracownika.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.