18.07.2018 / 10:42
StoryEditor

DHL Express inwestuje w ekspresowe dostawy. Firma kupi 14 nowych Boeingów 777

(DHL)
DHL Express stopniowo wymienia starsze samoloty na niezawodne technicznie i oszczędzające paliwo samoloty Boeing 777 typu Freighter. W umowie zawarto możliwość zamówienia siedmiu dodatkowych samolotóww celu wsparcia transgranicznego handlu elektronicznego jako dochodowego czynnika wzrostu dla DHL Express. Dzięki ciągłym inwestycjom DHL będzie w stanie sprostać globalnemu zapotrzebowaniu na ekspresowe dostawy i obsłuży jeszcze większą liczbę rynków dzięki lotom bez międzylądowań.

Podczas Międzynarodowych Targów Powietrznych Farnborough, wiodący światowy dostawca przesyłek ekspresowych – firma DHL Express ogłosiła, że złożyła zamówienie na 14 samolotów Bo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 17:17
StoryEditor
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Innowacje to nasza recepta na stagnację i zakupy "na autopilocie"
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną zapewnia, że jego firma nigdy nie zboczy z roślinnego kursu (fot. materiały prasowe)

W obliczu rosnących wyzwań rynkowych producenci żywności szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza, jak firma chce przekonać Polaków do tego, żeby kupowali więcej produktów z jej portfolio. Wskazuje kategorie, w których widzi największy potencjał, oraz mówi o czynnikach, które ten wzrost ograniczają.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • jakie innowacje produktowe wprowadza firma Bonduelle?
  • jakie działania w obszarze ekspozycji produktów stosuje Bonduelle, żeby zwię...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Nowy format sklepów Stokrotki. Pierwszy ruszył w Lublinie [GALERIA]
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)

Pod koniec września w Lublinie sieć Stokrotka otworzyła sklep w nowym formacie. Czego klienci mogą spodziewać się w nowym koncepcie Stokrotki? Zobacz zdjęcia.

Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie

Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka (Maxima Group) otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230. Już wcześniej istniał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 19:00