16.04.2018/10:54

DHL Parcel ma nowego dyrektora zarządzającego

Wiceprezes ds. operacyjnych DHL Parcel Agnieszka Świerszcz od 16 kwietnia pełni dodatkowo obowiązki dyrektora zarządzającego firmy. Pozostanie na stanowisku do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko prezesa DHL Parcel Polska. Dotychczasowy prezes Igor Caban podjął decyzję o odejściu z firmy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • Janusz 19.05.2023

    Jestem podobnym klientem DHL-u który stale otrzymuje informacje, że kurier z paczką niestety nie zastał nikogo pod wskazanym adresem.Co jest absolutną nie prawdą , Ja mam 82 lata i jestem ciężko chory, co ciekawę widzę samochód DHL przejeżdzający ulicą pod moimi oknami i nie zatrzymuje się. Pisałem całą masę e-maili do firmy bez rezultatu. Janusz,

  • AK 05.04.2023

    Dhl to firma która nie dba o klienta, opinię i dobre imię. Od 28lutego szukają mojej paczki wysłanej z Warszawy do Tuluzy. Wstyd!!!
    5 kwietnia 2023, Anna K

  • no 04.11.2022

    W poniedziałek 31.X.2022 r. sprzedawca wysłał DLA MNIE przesyłkę z okolic Radomia.
    We środę rano o godzinie 3:52 z portalu DHL śledzenie drogi przesyłki, otrzymałem informacje o dostarczeniu przesyłki do oddziału w Czechowicach-Dziedzicach 43-502 ul. Legionów 257.
    Po moich licznych interwencjach poprzez infolinię oraz dzisiejszej osobistej interwencji w oddziale Czechowice-Dziedzice przesyłka NIE ZOSTAŁA JESZCZE NA CHWILĘ OBECNĄ DOSTARCZONA!
    To wstyd, żeby tak traktować klienta.
    W oddziale Czechowice-Dziedzice przedstawiciel firmy powiedział, że nie wiadomo, czy dzisiaj zostanie doręczona...może w poniedziałek!
    Czy firma DHL w ogóle za coś odpowiada?
    Czy poczuwa się do wywiązywania z obowiązku dostarczenia przesyłki w 24 h?!
    Oczywiście napisałem wiadomość do dostawcy, który korzysta z usług państwa firmy, jakie stosujecie haniebnej metody i jak traktujecie klientów.
    Opiszą zaistniałą sytuację najwyżej, jak tylko się uda, aby innych klientów ostrzec przez żenującym zachowaniem firmy DHL.
    Tymczasem oczekuję natychmiastowego dostarczenia przeznaczonej dla mnie przesyłki!

  • Nickt 14.12.2021

    Do mnie kurier DHL zadzwonił o 8 rano i zaproponował odbiór paczki 12kg na środku ulicy, 15 min. komunikacją miejską ode mnie. Był bardzo niemiły i zdziwiony, że odmówiłem. Ja także byłem niemiły i zdziwiony, że on był niemiły i zdziwiony. Trochę czasu już minęło, ale ja pamiętam i konsekwentnie omijam DHL szerokim łukiem.

  • Ewa 13.12.2021

    I co z tego. Coś się zmieniło?😶.

  • malgorzata 24.04.2021

    potwierdzam fakt iz DHL POLska jest firma nieprzyjazna dla klientow. Juz kilkakrotnie spotkalam sie z faktem niedostarczenia przesylki, klamstwami iz odmowilam jej przyjecia choc to kurier nie wysluchal gdzie ma ja zostawic i rozlaczyl sie a nastepnie przesylka zostala odeslana mimo wszystkich danych niezbednych do jej przekierowania. Kilkakrotny kontakt z dzialem reklamacji nie dal rezultatu. absolutna porazka zarzadzania i stosunku do klienta. Bede wszedzie odradzala konkaktu z ta firma kurierska

  • Takija 22.03.2021

    Najgorszą Firma jaka jest na Rynku To DHL .Po prostu porażka brak kompetencji.Tydzien czasu przesyłka na magazynie w poznaniu. I nie ma żadnej wiadomości. To Jesteś Lekceważenie Brzydko mówiąc olewanie Klientów.Ale Karma Wraca . Klienci Też Was o leją tak że aż Topić się będziecie i w końcu pójdziecie na dno

  • fbi 23.04.2018

    hahaha hyba w cyrku ...bo deutsche post a w zasadzie prawnik deutsche post wywali 100 polaków za przestępstwa .

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.