03.04.2017/14:31

Digitalizacja rewolucjonizuje handel. Jak ją wykorzystać biznesowo?

Czy handel może jeszcze istnieć bez nowych technologii? Które rozwiązania z zakresu connected retail najlepiej sprawdzają się w zwiększaniu przychodów? Co detaliści i producenci muszą brać pod uwagę, aby nie wypaść z rynku? Odpowiedzi na te pytania padną podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017.

Digitalizacja nabiera znaczenia w strategiach sieci handlowych. Powodów jest wiele: od nowych sposobów na zdobywanie wiedzy o konsumencie i wykorzystywanie jej do podnoszenia wartości koszyka zakupowego czy budowania lojalności przez optymalizację działań z zakresu logistyki po usprawnianie prowadzenia sprzedaży.

O tym, jak ważne są nowe technologie w handlu i czy można się jeszcze bez nich obejść, będziemy rozmawiać podczas bloku connected retail w ramach 10. Kongresu Branży FMCG 2017. Zaproszeni eksperci podzielą się praktyczną wiedzą dotyczącą: zmian przepisów (w tym planowanego wprowadzenia e-paragonów), gromadzenia i przetwarzania danych, nowego poziomu interakcji z konsumentami i biznesem, rozwiązań z zakresu omnichannel, rynku e-grocery oraz inteligentnego sklepu. Finałem będzie debata pod tytułem „Big data, e-commerce, nowe technologie – fundamentalne wyzwania dla handlu i przemysłu w dobie rewolucji cyfrowej”, w której przedstawiciele m.in. Ministerstwa Rozwoju, Google, Frisco.pl i Super-Pharm Poland poruszą zagadnienia dotyczące chociażby budowania strategii sprzedaży, marketingu i produktu w oparciu o analizę danych o konsumencie i rynku.

Blok „Connected retail – nowe technologie w handlu” to obowiązkowa pozycja dla dyrektorów operacyjnych, managerów ds. innowacji, managerów działów IT, logistyki/transportu, a także odpowiedzialnych za wyposażenie, merchandising i handel internetowy – wszystkich tych, dla których wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań może skutkować ograniczeniem wydatków, zwiększeniem obrotów, zdobyciem nowych klientów oraz większą kontrolą nad pracownikami.

PROGRAM RAMOWY

Blok tematyczny: Connected retail – nowe technologie w handlu

13.00-13.20 E-paragon i e-kasa. fiskalna techrewolucja w handlu i usługach;

13.20-13.40 Transformacja cyfrowa. Wpływ digitalizacji i e-commerce na branżę FMCG i handel;

13.40-14.00 Start-upy w handlu - nowy poziom interakcji z konsumentami i biznesem;

14.00-14.20 Łańcuch dostaw w sektorze FMCG w dobie omnichannel – zmiany i wyzwania;

14.20-15.20 Business mixer / lunch

15.20-15.40 E-commerce. Rynek e-grocery w oczekiwaniu na przełom;

15.40-16.00 Omnichannel. Nie wystarczy być, trzeba być wszędzie tam gdzie jest klient!

16.00-16.20 Inteligentny sklep - bez kasjerów, kas… i kolejek;

16.20-16.40 Big data w strategiach firm z sektora FMCG – wyzwania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych;

16.40-17.30 DEBATA: Big data, e-commerce, nowe technologie – fundamentalne wyzwania dla handlu i przemysłu w dobie rewolucji cyfrowej

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.