28.03.2017 / 18:15
StoryEditor

Dino Polska w ciągu 4 lat wyda na inwestycje 1,3 mld zł

Sklep sieci Dino Polska (materiały prasowe)
Nakłady inwestycyjne spółki Dino Polska za lata 2014-17 wyniosą łącznie ponad 1,348 mld zł, fundusze zostały lub zostaną przeznaczone głównie na rozwój sieci sklepów Dino. Firma planuje wydać w latach 2017-20 ok. 250 mln zł na inwestycje w infrastrukturę logistyczną oraz modernizację i budowę zakładów mięsnych.

Tylko w latach 2014-16 firma Dino Polska wydała na rozwój sieci sklepów ponad 711 mln zł, zaś rozwój logistyki ponad 96 mln zł. Jak dokładnie wyglądała struktura wydatków inwest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 15:37
StoryEditor
Biedronka walczy z ubóstwem menstruacyjnym. Ponad milion produktów higienicznych trafi do szkół
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

W Polsce problem ubóstwa menstruacyjnego dotyka tysięcy uczennic, które przez brak dostępu do podpasek czy tamponów zmuszone są opuszczać zajęcia lekcyjne. W nowym roku szkolnym do szkół podstawowych i ponadpodstawowych ponownie trafi ponad milion produktów menstruacyjnych. Jak duża jest skala wsparcia i dlaczego ten temat wciąż pozostaje tak istotny?

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia aż 500 mln kobiet na całym świecie nie ma zapewnionego stałego dostępu do podstawowych środków higienicznych. Problem ten nie omija r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 12:53
StoryEditor
Żabka pomaga. Retail media pomagają w precyzyjnym dotarciu do potencjalnych darczyńców
Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność

Żabka Polska nawiązała współpracę z platformą Pomagam.pl, aby promować dobroczynność. Dzięki wykorzystaniu ekranów reklamowych w swoich sklepach, sieć wspiera zbiórki pieniędzy na cele charytatywne. Akcja rozpoczęła się 5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności.

Żabka wspiera dobroczynność

W ramach kampanii Żabka Ads, ekrany w witrynach ponad 3000 sklepów wyświetlają komunikaty zachęcające do wsparcia konkretnych zbiórek. Dzięki tem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 23:18