27.04.2023 / 16:59
StoryEditor

Dino rozwija koncepty handlowe i usługi. Co zmieniło się w sklepach sieci z Krotoszyna w ciągu ostatnich 10 lat?

Dino szybko zyskuje udziały w polskim rynku handlu FMCG (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W pierwszych latach działalności sklepy sieci Dino oferowały niemal wyłącznie standardowy asortyment, z wyjątkiem kategorii mięso i wędliny, w której dysponowało produktami własnego wyrobu. Jednak detalista konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę i buduje autorskie koncepty handlowe, obejmujące coraz więcej kategorii produktowych.

Lada mięsna z obsługą w Dino

Bogata oferta mięs i wędlin od dawna wyróżnia Dino. Ta kategoria produktowa od samego początku stanowiła znaczący atut sieci. W każdym markecie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
20.12.2025 / 12:02
StoryEditor
Strategiczne zmiany w Biedronce. Wizerunek sieci może się zmienić
Biedronka rozpoczyna współpracę z 24/7Communication (fot. Shutterstock)

Biedronka, sieć handlowa należąca do Jeronimo Martins, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Firma zajmie się PR‘em i komunikacją sieci handlowej.

24/7Communication ogłosiła rozpoczęcie współpracy z siecią Biedronka, należącą do Jeronimo Martins Polska. W ramach wieloletniej współpracy agencja będzie wspierać Biedronkę w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2025 / 13:32
StoryEditor
Pełczyńska-Nałęcz chce wyższej akcyzy za alkohol. O co chodzi ze złotówką za złotówkę?
Wyższa akcyza wróci do Sejmu po Nowym Roku. ”Wprowadzimy zasadę złotówka za złotówkę” (fot. X.com/Kpelczynska + Canva)

Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, minister funduszy i polityki regionalnej, zapowiada, że jej ugrupowanie wróci do pomysłu podwyższenia akcyzy za alkohol. – Po Nowym Roku złożymy projekt ustawy – deklaruje. W projekcie Polski 2050 mają znaleźć się zapisy odpowiadające na postulaty prezydenta.

W artykule przeczytasz:

  • Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz: Nie rozumiem, dlaczego prezydent zawetował podwyższenie akcyzy od alkoholu
  • Nowa ustawa podwyższająca akcyzę na alkohol już „po Nowym Roku”
  • Projekt podwyższeni akcyzy za alkohol z zasadą „złotówka za złotówkę”
  • Sejm przyjął ustawę o wyższej akcyzie na alkohol, prezydent ją zawetował

Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz: Nie rozumiem, dlaczego prezydent zawetował podwyższenie akcyzy od alkoholu

We wtorek 23 grudnia 2025 roku Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, minister funduszy i polityki regionalnej podczas audycji „Gość Radia Zet” zapowiedziała, że posłowie Polski 2050 złożą projekt ustawy wprowadzającej wyższą akcyzę za alkohol. Pani minister skrytykowała przy okazji prezydenta Karola Nawrockiego za niedawne weto do ustawy podnoszącej akcyzę na alkohol.

– Nie rozumiem, dlaczego pan prezydent zawetował podwyższenie akcyzy od alkoholu. Pan prezydent jednocześnie mówi, że potrzeba więcej pieniędzy w budżecie, a równocześnie nie wskazuje skąd je wziąć i wetuje podniesienie akcyzy – mówiła polityczka.

Nowa ustawa podwyższająca akcyzę na alkohol już „po Nowym Roku”

Jedna z liderek ugrupowania Polska 2050 zapowiedziała jednocześnie, że wkrótce do Sejmu trafi poselski projekt ustawy zwiększającej akcyzę na alkohol.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2025 09:35