Dobra passa centrów handlowych przerwana. Galerie zanotowały spadek obrotów i odwiedzalności
Wskaźnik odwiedzalności centrów handlowych w lutym 2022 roku wyniósł 89 proc. w porównaniu do analogicznego miesiąca w 2019 roku i był o 8,3 proc. wyższy od odwiedzalności z lutego 2021 roku. Obroty w centrach handlowych w styczniu 2022 roku osiągnęły poziom 87,6 proc. w porównaniu do pierwszego miesiąca 2019 roku. Zmiana w rosnącym trendzie obrotów i odwiedzalności centrów handlowych jest spowodowana omikronową falą pandemii, która zamknęła setki tysięcy Polaków w domach na kwarantannie lub w izolacji. Nie bez znaczenia pozostaje również niesprzyjająca sytuacja gospodarcza: rosnąca inflacja, rosnące stopy procentowe, a także obawy konsumentów spowodowane zmianami podatkowymi i nadspodziewanie wysokimi opłatami za media i energię elektryczną.
Pozostało jeszcze 70% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6