Stokrotka napędza wyniki Maxima Grupe. Operator zwiększa udziały w polskim rynku
Ekspansja w Polsce i wzrost handlu elektronicznego zwiększyły przychody Maxima Grupe w 2020 roku o 5,8 proc., do 4 226 mln euro. Właścicielowi Stokrotki trudniej poszło w krajach bałtyckich, gdzie wzrost przychodów był w stagnacji.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
2 komentarze
-
08.04.2021
Nie doceniacie tego co macie!!!!
-
07.04.2021
Tekst reklamowy ładny ale może zacznijcie lepiej płacić pracownikom w Polsce bo to zgroza ile się w tej sieci zarabia. Carrefour i Auchan podobnie. Wyzysk na maxa
4