28.09.2020/12:15

Doświadczenia z wiosny uodporniły sektor dystrybucyjny na pandemię [WYWIAD WIDEO]

Sektor dystrybucji FMCG jest lepiej niż wiosną przygotowany na ewentualny, gigantyczny pik sprzedażowy, który mógłby nastąpić przy okazji drugiej fali koronawirusa w Polsce - przekonują w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Dominik Branny, prezes Makro Cash&Carry oraz Ewald Raben, prezes Grupy Raben.

- Marzec był świetnym przykładem tego, że pewne rzeczy są nieprzewidywalne. (...) Myślę, że nabyliśmy pewną odporność i, na podstawie tego doświadczenia, reakcja wyglądałaby inaczej. Z punktu widzenia logistycznego deregulowało się zupełnie wszystko, zakłócało planowaną, prognozowaną metodę działania. Wtedy trzeba bardzo szybko odpowiadać - tłumaczy Dominik Branny.

Również Ewald Raben zwraca uwagę na fakt, że konkurencja w branży jest ogromna i tylko firma, która najlepiej się przygotuje nawet do "nieprzewidywalnych" sytuacji, będzie bardziej efektywna kosztowo, na koniec okaże się zwycięzcą.

Zachęcamy do obejrzenia drugiej części wywiadu wideo z Dominikiem Brannym i Ewaldem Rabenem:

Kliknij i zobacz poprzednią, pierwszą część wywiadu:

Makro i Raben automatyzują logistykę [WIDEO]

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także