25.04.2017/12:12

Drobimex zwiększa produkcję i rozszerza asortyment

Największa w historii przedsiębiorstwa Drobimex rozbudowa oraz modernizacja zakładów w Goleniowie i w Szczecinie Dąbiu zakończy się latem tego roku, a jej koszt będzie wyższy niż początkowo szacowano i wyniesie ponad 200 mln złotych.

Jak zapewniają przedstawiciele firmy, nowa inwestycja Drobimeksu jest tylko początkiem procesu umacniania pozycji szczecińskiej firmy na rynku krajowym i międzynarodowym. Pomimo trwających nadal prac związanych z modernizacją zakładów, Drobimex stale zwiększa produkcję i rozszerza asortyment swoich wyrobów, a także wprowadza nowe opakowania.

Obecnie na rynku dostępnych jest ok. 80 rodzajów wędlin firmy Drobimex, których miesięczna sprzedaż wynosi ok. tysiąca ton, a także urozmaicony asortyment mięsa, którego miesięczna sprzedaż wynosi ok. 3300 ton.

Producent wprowadził także nowe opakowania, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów oraz osób zainteresowanych zdrowym żywieniem. Dzięki temu produkcja i sprzedaż wędlin plasterkowanych w nowych opakowaniach wzrosła o ponad 45 proc. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim kolorystyki i graficznego zaakcentowania zalet produktów. W odświeżonych opakowaniach dominuje kolor zielony. Nowym elementem są także umieszczone w centralnym punkcie opakowania informacje o odżywczych zaletach produktów jak na przykład niska zawartość tłuszczu, wysoka zawartość mięsa czy symbol przekreślonego kłosa dla licencjonowanych produktów bezglutenowych.

- To istotne informacje dla współczesnych konsumentów, którzy coraz częściej chcą jeść zdrowo i odpowiedzialnie. Ich wyróżnienie na nowych opakowaniach ma na celu zaakcentowanie wysokiej jakości naszych produktów – mówi prezes firmy, Klaus Roppel. Przedsiębiorstwo ogranicza również zawartość soli peklującej oraz stosowanie glutaminianu monosodowego.

Drobiowe Specjały to pierwsze produkty firmy Drobimex, które w tym roku zyskały nowe opakowania. Ich wprowadzenie zbiegło się z tegorocznym poszerzeniem linii o nową wędlinę - mozaikę z kurcząt. Jednak producent systematycznie wprowadza ujednoliconą szatę graficzną opakowań dla wszystkich swoich produktów – wcześniej zmiany objęły 22 wyroby. Trwają też prace nad wymianą opakowań dla pozostałych produktów.

Jako jeden z pierwszych zakładów produkujących wędliny drobiowe firma stworzyła szeroką gamę produktów bezglutenowych - aż 28 wyrobów uzyskało certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej. Producent sprzedaje swoje produkty w całej Polsce poprzez największe sieci handlowe oraz sieci lokalne i małe sklepy. Ok. 30 proc. sprzedaży stanowi eksport do takich krajów jak m.in. Anglia, Francja, Niemcy, Rumunia, Bułgaria, Czechy, Słowacja, Węgry, Azerbejdżan.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.