15.07.2019/10:00

Drogerie Polskie - oferta franczyzowa 2019

NAZWA SIECI: DP Drogerie Polskie
CENTRALA: ul. Rolnicza 137 
44 336 Jastrzębie Zdrój 
tel. 32/471 00 34
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Leszek Szwajcowski – Wiceprezes Zarządu, 
tel. 607 381 801
e-mail: leszek.szwajcowski@drogeriepolskie.pl
LICZBA SKLEPÓW: 256
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 100 mkw.
ASORTYMENT:  około 11 000 SKU
MAGAZYN CENTRALNY: Błysk, Jastrzębie-Zdrój,
Waldi, Komorniki k. Poznania
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPÓW: około 25 zł
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: PC Market
ROK POWSTANIA SIECI: 2010
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ

  • Posiadanie punktu handlowego w atrakcyjnej lokalizacji.
  • Stabilna sytuacja finansowa.
  • Wysoki stopień identyfikacji z potrzebą funkcjonowania w ramach ogólnopolskiej sieci handlowej.
  • Realizowanie polityki marketingowej sieci DP.

CO SIEĆ DROGERIE POLSKIE OFERUJE  SWOIM PARTNEROM FRANCZYZOWYM?
1.    Aranżacja wnętrza

  • projekt i aranżacja powierzchni handlowej (kolor ścian, kolor i rodzaj podłogi, stanowisko kasowe, system sprzedażowy, rodzaj oświetlenia)
  • planogram sklepu z podziałem na kategorie produktowe
  • elementy wizualizacji wewnętrznej obowiązujące w sieci DP

2.    Wizualizacja sklepu

  • kaseton zewnętrzny podświetlany z logo DP Drogerie Polskie
  • kategoryzacje produktów

3.    Materiały eksploatacyjno-reklamowe

  • ubiór dla personelu
  • stopery promocyjne
  • koszyki zakupowe
  • torby na zakupy i torebki prezentowe
  • zawieszki sufitowe
  • bilonownica
  • ramki plakatowe w formacie A1

4.    Pakiet szkoleń 

  • szkolenia asortymentowe organizowane cyklicznie przy współudziale producentów
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje personelu oraz jakość obsługi (doradztwo, wizaż) przeprowadzane przez własnych szkoleniowców lub/i przy współudziale producentów

5.    Wsparcie marketingowe

  • comiesięczna gazetka promocyjna kolportowana do skrzynek pocztowych w nakładzie wynoszącym 750 000 szt.
  • działania eventowe (otwarcia, urodziny sklepu)
  • akcje na wyłączność sieci DP dodatkowo komunikowane w prasie konsumenckiej 
  • lub telewizji
  • innowacyjny system lojalnościowy Klub DP oparty na aplikacji mobilnej dostępnej w Google Play i App Store
  • działania promocyjne na Instagramie, Facebooku, stronie www
  • Radio DP (bezpłatnie odtwarzana muzyka w sklepach DP przeplatana spotami reklamowymi)
  • konferencje handlowe dla uczestników sieci
  • wyjazdy integracyjne (Lato na Bogato)
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.