24.02.2022/11:01
Dwie trzecie Polaków deklaruje chęć robienia zakupów w dark store'ach. Ale tylko co czwarty badany wie, czym są takie placówki... [BADANIE]
23 proc. respondentów wie, czym są dark store’y i na czym polega ich oferta. 64 proc. badanych deklaruje, że chętnie korzystałoby z oferty ciemnych sklepów polegającej na dostarczaniu w ciągu 15 minut zamówionych zakupów spożywczych. Jeszcze wyższy odsetek badanych – 88 proc. – jest zainteresowanych robieniem zakupów w sklepach całkowicie samoobsługowych – wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
12