14.04.2020/08:44

Dwie trzecie Polaków zmieniło swoje podejście do zakupów w związku z epidemią koronawirusa

Po pandemii koronowirusa handel już nigdy nie będzie taki, jak wcześniej. Jak wynika z badania agencji Dentsu Data Services, obecna sytuacja to w oczach większości Polaków historyczna i rewolucyjna zmiana – komentuje Dziennik Gazeta Prawna.

Dla niemal co trzeciej przebadanej osoby codzienne zakupy stały się wyzwaniem. Dwie trzecie ma poczucie, że są świadkami historycznej i rewolucyjnej zmiany. Epidemia koronawirusa skłoniła ich do zmiany zwyczajów zakupowych – postanowili kupować mniej lub zmieniło preferencje dotyczące asortymentu. Tylko 33 proc. respondentów twierdzi, że robią takie same zakupy, jak do tej pory.

Natomiast tylko 16 proc. badanych wolałoby, aby marki ograniczyly reklamy. Jak komentuje Jacek Studziński, strateg z Isobar Polska – Dentsu Aegis Network – może to wskazywać na to, że klienci doceniają kompetencje, wiedzę i możliwości marek i liczą, że pomogą im przetrwać trudne czasy.

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.