Dyrektor generalny TJ Maxx: w tym roku klienci będą kupować zdecydowanie więcej
Dyrektor generalny TJ Maxx, Ernie Herrman, spodziewa się, że wzrost wydatków konsumenckich i zakupowe odbicie uderzy w sektor detaliczny, kiedy szczepionki na koronawirusa będą już powszechnie dostępne.
Jego prognoza została sformułowana podczas rozmowy z analitykiem na antenie CNN, podczas której omawiał aktywność sprzedażową marek TJX, w tym dyskontów TJ Maxx i Marshalls.
Odbicie w handlu widać już w Chinach. Zmęczeni koronawirusem i obostrzeniami klienci mają dość kupowania tylko tego, co niezbędne i chcą poczuć się tak samo, jak przed pandemią. Odreagowują więc zakazy wyruszając na zakupy.
Herrman nie jest odosobniony w swoich oczekiwaniach, CEO Kimco Realty, funduszu inwestującego w nieruchomości handlowe, Conor Flynn, również na antenie CNN przewiduje, że w sezonie wiosennym i letnim klienci ruszą do galerii handlowych, aby odreagować poprzednie zakazy. Również organizacja National Retail Federation przewiduje, że sprzedaż detaliczna w Wielkiej Brytanii może wzrosnąć w tym roku nawet o 8,2 proc.
20