08.02.2017/14:09

Dyrektor KPMG: Rynek produktów convenience przyspiesza

Rynek produktów convenience od paru lat zaczął się szybciej rozwijać, podążając za trendami obserwowanymi w krajach wysoko rozwiniętych – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Piotr Grauer, dyrektor w KPMG w Polsce.

Ekspert zwraca uwagę, że duży udział w napędzaniu rozwoju rynku produktów convenience mają sieci handlowe, które mocno inwestują w ten segment artykułów spożywczych. - Współpraca ze strony wiodących sieci handlowych jest tu o tyle istotna, iż często produkty convenience mają krótki okres przydatności do spożycia i przechowywane są w warunkach chłodniczych, co wymaga efektywnej dystrybucji i zapewnienia odpowiedniej rotacji produktu na półce sklepowej – zaznacza Piotr Grauer.

Dodaje, że sprzedaż tego typu produktów nadal koncentruje się w dużych miastach, gdzie cieszą się największym zainteresowaniem wśród klientów. - W mniejszych miejscowościach wolniejszy tryb życia i bariera cenowa produktów convenience wciąż ograniczają popyt – zauważa dyrektor w KPMG w Polsce.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.