19.11.2020/11:43

Dyskontowe, czy parasolowe? Intermarche tworzy nową strategię marki własnej dla polskiego rynku

- Jesteśmy przekonani, że możemy podwoić sprzedaż marek własnych, jeśli wypracujemy właściwy model (dla tego obszaru oferty asortymentowej – red.) – mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Walkowiak, członek zarządu Intermarché, Grupa Muszkieterów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także