26.03.2021/17:30

Biedronka, Lidl, Netto, Dino czy Żabka wyprą z rynku słabszych graczy

Dalsza ekspansja takich sieci jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino czy Żabka doprowadzi do odchodzenia z biznesu słabszych graczy z sektora handlu – wynika z analizy trendów rynkowych przygotowanej przez instytut Euromonitor International.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • lol 28.03.2021

    Ten artykuł jest z 26 marca? Już dawno jest po ogłoszeniu wyroku TSUE

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.