05.06.2018/10:55

Dyskonty kreują nowe zwyczaje zakupowe konsumentów. Pomaga im zakaz handlu w niedziele

Na naszych oczach sieci dyskontowe wykorzystując szansę jaką dała im ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę zmieniają zwyczaje zakupowe polskich konsumentów. Mogą to robić, m.in. dzięki potężnym budżetom marketingowym, dzięki którym mogą zakomunikować klientowi kiedy i gdzie może zrobić zakupy przed niedzielą bez handlu. Obecne wydatki na kreowanie nowych nawyków zakupowych opłacą się Biedronce i Lidlowi już za dwa lata, gdy zacznie obowiązywać niemal całkowity zakaz handlu w niedziele, wtedy klienci będą już wiedzieć doskonale gdzie w sobotę iść na zakupy. Gdy domowa spiżarnia będzie pełna produktów z dyskontów małym sklepom trudno będzie zwiększać sprzedaż w dni gdy największe sklepy będą nieczynne..

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Vialyzd 10.06.2018

    głupi naród można manipulować reklamami itp.

  • mb 07.06.2018

    Kto tam u Was siedzi i wymyśla takie tezy? Biedronka i Lidl wydając miliony na reklamę zmieni zwyczaje zakupowe w niedziele i będzie największym beneficjentem tej zmiany? Czy przemawiają za tym jakieś konretne argumenty, czy chodzi tylko o klikbajty?

  • Gałka 06.06.2018

    Zwyczaje zakupowe Polaków to starają się zmienić oszołomy z pisu a nie dyskonty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.