29.10.2019/14:21

Dyskonty w Europie zwiększają udziały w rynku dzięki produktom markowym [RAPORT]

W 2015 r. w Europie działało ponad 44 tys. dyskontów. W kolejnych latach nastąpiła stagnacja – w 2017 r. na europejskim rynku funkcjonowało 42.432 sklepów tego formatu – hard i soft. Jednak udziały rynkowe tego kanału sprzedaży od 2001 r. stale rosną – sięgały wówczas 15 proc., a w 2017 r. było to już 23 proc. – jak wynika z raportu Nielsena.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • erazm 02.11.2019

    Wow, rzadka w Polsce precyzja: hard i soft dyskonty. Chapeau bas!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.