09.11.2016 / 11:17
StoryEditor

Dyskonty wprowadzają coraz więcej tradycyjnych produktów regionalnych

Rogale świętomarcińskie można było kupić w Biedronce (materiały prasowe, Biedronka)
Gęsina i tradycyjne poznańskie rogale pojawiają się w dniu św. Marcina (11 listopada) w sklepach Biedronki nie pierwszy raz. Przy tej okazji warto pokazać, że Biedronka i Lidl coraz mocniej inwestują w produkty regionalne, w jednej sieci można znaleźć np. kiszkę ziemniaczaną, a w drugiej kartacze z mięsem.

Już od kilku lat sieci dyskontowe uzupełniają swój asortyment o produkty lokalne. Pomimo dość wąskiej półki, klient wymusił na tego typu operatorach zmianę strategii asortyment...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 12:51
StoryEditor
Handel rzeczami z drugiej ręki coraz popularniejszy. Kto może na tym zyskać?

Rosnące zainteresowanie produktami używanymi staje się zauważalnym zjawiskiem na globalnym rynku handlowym. Najnowszy Raport Recommerce 2025, który opublikował eBay, wskazuje, że konsumenci chętnie utrzymują lub zwiększają wydatki na dobra z drugiej ręki, a zakupy używanych produktów przestają być niszową praktyką. Trend ten jest szczególnie widoczny wśród młodszych pokoleń, które nadają mu nowy wymiar.

Zgodnie z raportem recommerce przestało być postrzegane jako alternatywa dla tradycyjnych zakupów. Dla wielu kupujących staje się wyborem wynikającym z osobistych przekonań, poc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 06:07
StoryEditor
Kaufland debiutuje na Glovo. Sieć zdradza plany rozwoju sprzedaży online [NASZ NEWS]
Kaufland rozpoczyna współpracę z Glovo (fot. Shutterstock)

Sieć Kaufland zadebiutowała na platformie Glovo w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Operator spożywczy jest zadowolony z pierwszych testów i oficjalnie startuje z tą usługą w jednym z miast. Zgodnie z zapowiedzią, już niebawem zakupy internetowe w Kauflandzie na Glovo będą mogli robić klienci w większej liczbie lokalizacji.

Na razie usługa wdrożona została w Krakowie. Asortyment sieci dostępny za pośrednictwem Glovo liczy ok. 5 tys. pozycji z przeróżnych kategorii - od wyrobów świeżych i napoj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 15:56