18.05.2016/10:26

Dzieci na celowniku branży mleczarskiej

Większość produktów mleczarskich nadaje się dla dzieci. Niby wszyscy to wiedzą, ale w praktyce, przy obecnym bogactwie dostępnej w każdym sklepie oferty asortymentowej, konieczne stają się dodatkowe działania, w celu wyróżnienia na rynku produktów najlepiej dopasowanych do potrzeb najmłodszych konsumentów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • jojek 18.05.2016

    Przy sytuacji demograficznej Polski, nie wiem czy kierowanie oferty akurat do dzieci ma wielki sens w dłuższej perspektywie. Chociaż z drugiej strony... Jak ktoś się wychowa na produktach jednej firmy, to może będzie kupował produkty tej samej firmy jak dorośnie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.