01.08.2022/16:42

E-grocery w drugim półroczu będzie musiało powalczyć o obniżenie cen

Dane ASM Sales Force Agency pokazują, że ceny produktów spożywczych kupowanych w internecie są droższe o 11 proc. niż w sklepach stacjonarnych. Zdaniem ekspertów, żeby zachować konkurencyjność, branża będzie musiała obniżać ceny dowozu i mocniej postawić na technologię.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nickt 01.08.2022

    Nie tyle 11% co 50% w wielu przypadkach, a nawet więcej. Śmiech na sali momentami do jakiego poziomu potrafią wykręcić ceny niektórych produktów. Dobrym przykładem jest np. cena mięsa wieprzowego w Barborze - prawie 30zł/kg. I nie mam na myśli polędwiczek wieprzowych tylko zwykłą łopatkę, schab czy szynkę. Nieźle wkręca też Everli - często nie uwzględniają promocji sklepowych - walą po 100% marży na niektórych produktach.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także