E-grocery w drugim półroczu będzie musiało powalczyć o obniżenie cen
Dane ASM Sales Force Agency pokazują, że ceny produktów spożywczych kupowanych w internecie są droższe o 11 proc. niż w sklepach stacjonarnych. Zdaniem ekspertów, żeby zachować konkurencyjność, branża będzie musiała obniżać ceny dowozu i mocniej postawić na technologię.
Pozostało jeszcze 93% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
01.08.2022
Nie tyle 11% co 50% w wielu przypadkach, a nawet więcej. Śmiech na sali momentami do jakiego poziomu potrafią wykręcić ceny niektórych produktów. Dobrym przykładem jest np. cena mięsa wieprzowego w Barborze - prawie 30zł/kg. I nie mam na myśli polędwiczek wieprzowych tylko zwykłą łopatkę, schab czy szynkę. Nieźle wkręca też Everli - często nie uwzględniają promocji sklepowych - walą po 100% marży na niektórych produktach.
3