10.03.2020/13:02

E-handel zrewolucjonizował prawa konsumenta [RAPORT]

Powszechne wykorzystanie Internetu zmieniło koncepcję praw konsumenta, które teraz muszą odpowiadać na nowe potrzeby kupujących. E-klienci zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo: 20 proc. zrezygnuje z zakupu, jeżeli nie będzie jego ulubionej metody płatności, a blisko 90 proc. porzuca koszyk zakupowy, jeśli proces płacenia jest zbyt skomplikowany.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.