30.01.2019 / 07:59
StoryEditor

E-klienci płacą, kiedy dostaną towar

(fot. Pixabay CC0)
Prawie 17 proc. badanych Polaków wciąż wybiera płatności za pobraniem. To z powodu obaw o bezpieczeństwo transakcji - pisze Puls Biznesu.

Zdaniem większości ankietowanych uiszczenie opłaty przy odbiorze daje im większe poczucie bezpieczeństwa. Druga najczęściej wskazywana odpowiedź (25,5 proc.) to zapewnienie, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 61% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 10:15
StoryEditor
3 miliony w 2 lata - ważny moment dla sieci KiK i jej programu lojalnościowego
Program lojalnościowy myKiK w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników w naszym kraju

Sieć KiK odnotowuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 roku, zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników w Polsce.

Z artykułu dowiesz się:

  • myKiK: Na czym polega strategia lojalnościowa sieci
  • Sieć KiK: Digitalizacja i rozwój kanałów sprzedaży
  • Gdzie działa sieć KiK?
Duża popul...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2025 / 19:43
StoryEditor
Wielka awaria terminali płatniczych w Polsce. Wielu klientów Rossmanna i Lidla nie mogło zapłacić za zakupy kartą

13 sierpnia 2025 roku Polska doświadczyła jednej z największych awarii systemów płatniczych ostatnich lat. Przez kilka godzin klienci w całym kraju nie mogli zapłacić kartą ani BLIK-iem w setkach tysięcy sklepów, w tym w największych sieciach handlowych jak Lidl i Rossmann - informuje "Business Insider". Awaria sparaliżowała codzienne zakupy, pokazała skalę uzależnienia handlu detalicznego od płatności bezgotówkowych i uświadomiła, jak wciąż ważna jest gotówka.

Kłopoty z płatnościami - trzy godziny chaosu w sklepach

Zgłoszenia o problemach zaczęły się pojawiać tuż po godzinie 12:00 w serwisie Downdetector. Na czerwono świeciły się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 17:44