18.12.2018 / 10:38
StoryEditor

E.Leclerc i Auchan najtańsze, Biedronka i Lidl daleko w tyle. Świąteczny ranking sieci

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Hipermarkety wygrywają w świątecznym Koszyku Wirtualnej Polski przygotowanym przez ABR SESTA i Grupę Mobilną Qpony-Blix. Najtańszym sklepem jest E.Leclerc, drugie miejsce zajmuje Auchan, a podium zamyka Tesco. Biedronka i Lidl? Daleko w tyle. Od lidera są drożsi o nawet kilkanaście złotych.

100 zł i 42 grosze - tyle wynosi najtańszy koszyk świątecznych produktów. Za tyle zrobimy zakupy w E.Leclerc. Jedynie o dwa złote droższy w naszym zestawieniu jest Auchan. Cena ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 10:17
StoryEditor
Gary Topp, dyrektor AliExpressna Europę: Będziemy inwestować w polski rynek [WYWIAD]
Gary Topp, European Commercial Director AliExpress (fot. mat. prasowe)

- Chcemy stanowić swego rodzaju mieszankę różnych sprzedawców, w tym polskich, zwłaszcza w tych kategoriach, w których widzimy szansę na rozwój - mówi w rozmowie z naszym portalem Gary Topp, dyrektor komercyjny AliExpress na Europę.

Pamiętam, gdy rozmawialiśmy w listopadzie zeszłego roku. Otwieraliście się wtedy na polskich sprzedawców na AliExpress. Minęło ponad pół roku. Jak wielu polskich sprzedawc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 17:21
StoryEditor
Rynek piwa pod presją. Sprzedaż spada, a przyszłość jest niepewna
Sprzedaż piwa spada. Jakie są przyczyny kryzysu w branży piwnej (fot. Sorbis/Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku nie przyniosło poprawy sytuacji na rynku piwa w Polsce. Spadająca sprzedaż, niesprzyjająca pogoda i rosnące koszty funkcjonowania to tylko niektóre z wyzwań, z jakimi mierzy się branża. Co dokładnie kryje się za kurczeniem się tego sektora?

Branża piwowarska w Polsce odnotowała kolejny spadkowy okres. Jak wskazuje Mieszko Musiał, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie, tylko od początk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 04:56