20.09.2018/14:18

E.Leclerc mocno inwestuje w Polsce w ofertę produktów bio i zdrową żywność

Sieć E.Leclerc Polska, ogłosiła plan rozwoju oferty związanej ze zdrową dietą i zdrowym stylem życia. Celem sieci na najbliższe lata jest wzbogacenie oferty żywności bio, propozycji dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, a także produktów pochodzenia roślinnego. Plany grupy zakładają podwojenie asortymentu marki własnej w tych kategoriach do 2020 roku oraz wzmocnienie współpracy z producentami zdrowej żywności.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ireneusz 21.09.2018

    Bio i Eko to tylko jedna z podkategorii "zdrowej żywności" która ma niewielki udział w sprzedaży całek kategorii. Sugeruję rozwagę i umiar w jej rozbudowie na przestrzeni całej rodziny.

  • podejrzliwy millennials 20.09.2018

    Najpierw niech koncerny pousuwają ze swoich produktów rzeczy takie jak olej palmowy, syrop glukozowo-fruktozowy i aspartam. A potem niech wszyscy sobie mówią o produktach "bio".

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.