02.08.2017 / 12:19
StoryEditor

E.Leclerc modernizuje i powiększa sklep w Zamościu. Na miejscu supermarketu będzie hipermarket kompaktowy

Centrum handlowe E.Leclerc w Zamościu (materiały prasowe, E.Leclerc)
9 sierpnia nastąpi oficjalne otwarcie rozbudowanego supermarketu E.Leclerc w Zamościu. Sklep, który dotychczas mieścił się na powierzchni 1500 mkw., został powiększony do ponad 3000 mkw. Wprowadzono także udogodnienia dla klientów. Nowemu otwarciu towarzyszyć będzie rozbudowana akcja promocyjna. Remont sklepu w Zamościu, to część większego planu sieci E.Leclerc, która modernizuje portfolio swoich sklepów w całej Polsce.

Inwestycja sieci E.Leclerc, obok rozbudowy do formatu hipermarketu kompaktowego (ponad 2,5 tys. mkw.), obejmowała również modernizację supermarketu oraz całkowitą zmianę jego wi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2025 / 08:13
StoryEditor
Obsługuje sklepy Dino, Carrefour i Auchan w Polsce, teraz planuje strategiczną inwestycję w Polsce. Dystrybutor wykonał ważny krok
Kris Verbruggen, prezes Frigo Logistics (fot. Materiały Prasowe)

Frigo Logistics kupiło w Radomsku działkę w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z głównych centrów dystrybucyjnych operatora. Zapłaciło za nią ponad 15 mln złotych. Co zamierza tam zbudować?

Nowo nabyta działka o powierzchni 63 875 mkw. to kolejna inwestycja Frigo Logistics w Radomsku. Pozyskany obszar był jednym z ostatnich dostępnych areałów zlokalizowanych w rado...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2025 / 15:53
StoryEditor
Nowa strategia Grupy Eurocash już za 2 miesiące. Małe, lokalne sklepy tajną bronią? Jak może wyglądać ten plan?
Nowa strategia Grupy Eurocash już za 2 miesiące Małe lokalne sklepy tajną bronią (fot. materiały prasowe)

Już niedługo Grupa Eurocash przedstawi nową strategię rynkową. Jednak już teraz można wskazać niektóre kierunki, w których gigant na rynku hurtowym zamierza się rozwijać.

W artykule przeczytasz: 

  • Nowa strategia Grupy Eurocash już w listopadzie
  • Małe sklepy w centrum uwagi Grup Eurocash
  • Sojusz zakupowy ma dać lokalnym sklepom ceny jak w dyskontach
  • Zakupy w lokalnych sklepach coraz bardziej popularne
  • Eurocash będzie jeszcze bardziej rozwijać franczyzę?
  • Cyfryzacja na wielu poziomach
  • Frisco – czyli e-grocery na dużym plusie
  • Czym Grupa Eurocash zaskoczy w nowej strategii?

Prezes Grupy Eurocash Paweł Surówka poinformował "PAP Biznes", że w czwartym kwartale br. Eurocash będzie chciał ogłosić nową strategię na kolejne trzy lata. Szef grupy zasygnalizował, że zarząd będzie chciał pokazać jak widzi rozwój Frisco i Dużego Bena oraz corebiznesu, czyli obsługi rynku franczyzowego i sklepów niezależnych w Polsce.

Warto zebrać wszystkie informacje dotyczące nowej strategii Grupy Eurocash i zastanowić się, w jakim kierunku będzie zmierzał dystrybutor. 

Nowa strategia Grupy Eurocash już w listopadzie

Przy okazji publikacji raportu podsumowującego wyniki finansowe Grupy Eurocash, podano także datę publikacji strategii giganta handlu hurtowego. Nową strategię mamy poznać jeszcze w listopadzie 2025 roku.

Z raportu z wynikami finansowymi za II kwartał 2025 roku widać, że ograniczenie kosztów w Grupie Eurocash przynosi efekty. W pierwszym półroczu 2025 r. Grupa kontynuowała redukcję kosztów, co przełożyło się na spadek kosztów o 52 mln zł r/r. Przełożyło się to na zyski EBIT Grupy.

Część z nich to koszy wynagrodzeń, które w II kwartale Grupa Eurocash ograniczyła o 9,7%. Ale wynika to w dużym stopniu z konwersji sklepów własnych do modelu agencyjnego. Dotyczy to marketów Delikatesy Centrum.

Gigant rynku hurtowego postawił także na poprawę rentowności poszczególnych sieci. Stąd decyzja o zamknięciu najmniej rentownych sklepów Delikatesy Centrum i Duży Ben.

– Praca integracyjna i transformacyjna naszych biznesów powoli dobiega końca, zbudowaliśmy dobre fundamenty do kolejnego etapu naszego rozwoju – zapowiedział w maju prezes Grupy Eurocash Paweł Surówka. 

Małe sklepy w centrum uwagi Grup Eurocash

Co prawda dokładne założenia nowej strategii Grupy Eurocash poznamy w listopadzie, to już teraz można zauważyć główne kierunki, w których chce rozwijać się Grupa.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. wrzesień 2025 03:34