E.Leclerc stawia na promocyjne mega paki
Sieć E.leclerc chce być bardziej widoczna w trwającej na rynku wojnie cenowo-promocyjnej. Francuski operator w zaproponował klientom w ramach akcji „Mega paki – mini ceny” „duże opakowania, zgrzewki i zestawy w atrakcyjnych cenach”. Promocja obejmuje produkty spożywcze, kosmetyczne, gospodarcze i użytkowe. Akcja potrwa od 6 do 11 września br.
W ramach promocji „Mega paki – mini ceny” sklepy E.leclerc oferują, m.in. powiększone opakowania produktów z takich kategorii jak: warzywa, mięso, drób, dania gotowe, słodycze, czekolady, a także produkty chemii i artykułów gospodarczych, czy produkty kosmetyczne.
Obecnie E.Leclerc zatrudnia w Polsce 4700 pracowników w 43 sklepach znajdujących się w 39 miastach na terenie 16 województw. W roku 2015 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,727 mld złotych.
6