05.01.2023 / 13:30
StoryEditor

E.Leclerc chce odmłodzić klienta. Czy na TikToku jest klient hipermarketów?

Hipermarket sieci E.Leclerc w Warszawie (materiały własne)
Szymon Dziura, senior omnichannel manager sieci E.Leclerc Polska: - Szukamy nowych odbiorców, którym wcześniej z jakiegoś powodu było nie po drodze z E.Leclerckiem. Jeżeli trafimy do 1-2 proc. odbiorców, to jest to dla nas wzrost sprzedaży. Trzeba myśleć o tym, że w różnych kanałach musimy szukać różnych typów odbiorców.

Na Tik Toku jest już Żabka i Kaufland, E.Leclerc chce także zbliżyć się do użytkowników tego serwisu społecznościowego?

Mamy dużo pomysłów. Przede wszystkim u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 18:20
StoryEditor
Auchan sprzeda tajemniczą zawartość 7 tys. wózków sklepowych. Co można znaleźć w wózkach niespodziankach?
Auchan zaoferuje klientom wózki z nieznaną zawartością (Shutterstock)
Auchan już drugi raz przygotuje do sprzedaży „tajemnicze wózki”. Sieć handlowa zaplanowała sprzedaż po okazyjnych cenach 7 tys. koszyków wypełnionych produktami przemysłowymi. Pilotaż tej promocji okazał się takim sukcesem, że 100 przygotowanych wózków sprzedało się w ciągu 40 minut.

Auchan rozszerza skalę działania akcji „tajemniczy wózek” na całą Polskę, ponieważ jej edycja przeprowadzona testowo w ub. miesiącu okazała się strzałem w dziesiątkę....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 12:47
StoryEditor
Niemiecki koncern e-commerce Otto Group z potężną inwestycją w Polsce. Kompleks będzie obsługiwał znaczną część Europy
Centrum logistyczne Hermes Fulfilment (fot. mat. pras.)
Panattoni zakończyło budowę centrum logistycznego dla Hermes Fulfilment. To pierwsza wybudowana dla firmy inwestycja w Polsce, a zarazem jeden z największych i najnowocześniejszych tego typu projektów w portfolio grupy Hermes.

Województwo lubuskie ze swoją strategiczną lokalizacją i rosnącą infrastrukturą, staje się ważnym centrum dla branży e-commerce w Europie. Panattoni dostarczyło w tym regionie j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 01:52