11.10.2022 / 19:08
StoryEditor

TikTok staje się platformą sprzedażową. Firma rzuci wyzwanie Amazonowi

TikTok planuje budowę własnych centrów dystrybucji w Stanach Zjednoczonych (fot. Olivier Bergeron/Unsplash)
TikTok planuje budowę własnych centrów dystrybucji w Stanach Zjednoczonych. Chodzi o stworzenie łańcucha dostaw e-commerce, który mógłby rzucić wyzwanie Amazonowi – donosi serwis axios.com, powołując się na treść kilkunastu nowych ofert pracy opublikowanych w ciągu ostatnich dwóch tygodni na LinkedIn.

Wszystko wskazuje na to, że dla TikToka, po gwałtownym rozwoju oferty reklamowej, handel elektroniczny ma stać się drugim głównym źródłem przychodów.

Co proponuje spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 13:37
StoryEditor
Lidl rozgrzewa się przed jesienną rewolucją. Prawie 9 milionów opakowań w butelkomatach sieci
We wszystkich sklepach sieci Lidl stanęły już butelkomaty (fot. Lidl Polska)

Tylko w maju klienci Lidla oddali prawie 9 mln opakowań, która przekłada się na ponad 200 ton materiałów. To inicjatywa własna sieci, ale już jesienią zbiórka będzie obowiązkowa.

Lidl zamontował automaty do przyjmowania opakowań we wszystkich sklepach w kraju, a jest ich ponad 900. Klienci od kwietnia mogą zwracać w nich opakowania po napojach. W zamian ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 09:33
StoryEditor
Pepco sprzedało 800 sklepów za symboliczne 5 złotych! Czy sprzeda także sieć Dealz w Polsce?
Dyskont sieci Pounland (fot. Shutterstock)

Grupa Pepco, prowadząca dyskonty odzieżowe, poinformowała o finalizacji umów dotyczących sprzedaży Grupy Poundland na rzecz Gordon Brothers. Udziały zostały sprzedane za symboliczną kwotę. Pepco chce skoncentrować się na własnym biznesie, o wyższym wzroście i większej marży. W średnim okresie rozważane jest odłączenie Dealz Poland.

Pepco, Poundland, Dealz - ruch na rynku dyskontów przemysłowych

W tekście piszemy o tym:

  • Jaka firma kupiła sieć Poundland od Grupy Pepco i za ile?
  • Dlaczego Pepco mus...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 05:17