06.11.2017/08:05

E-sklepy z żywnością wciąż bez sukcesów

Pomimo ogromnego zainteresowania zakupami przez internet, w Polsce większej popularności wciąż nie zdobyły platformy sprzedające żywność  - pisze Puls Biznesu.

W ciągu ostatniego miesiąca według danych CBOS żywność przez internet kupiło zaledwie 2 proc. ankietowanych. Z kolei aż 14 proc. osób. kupiło odzież, a 7 proc. elektronikę.

Jednocześnie, w porównaniu do innych krajów Unii Europejskiej, polski rynek sprzedaży żywności przez internet rośnie niezwykle wolno. Jako przyczynę takiego stanu rzeczy wskazywane jest małe zainteresowane takimi zakupami w innych miastach, niż Warszawa.

Według przedstawicieli firm branżowych, ograniczeniem dla rozwoju e-handlu żywnością jest brak ograniczeń dla tradycyjnych sklepów, a także ich bardzo duże rozpowszechnienie. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.