27.01.2021/12:37

Sklepy Easy Auchan powstaną na sześciu kolejnych stacjach BP w Polsce. Partnerzy myślą o szerszym rozwoju konceptu

Auchan Retail Polska i BP zapowiadają otwarcie kolejnych sześciu sklepów w nowym formacie  convenience pod szyldem Easy Auchan na stacjach benzynowych bp  w Warszawie i Krakowie, w ślad za uruchomieniem z sukcesem pierwszych trzech sklepów nowego formatu pod koniec ubiegłego roku.

Auchan kontynuuje rozwój projektu we współpracy z siecią stacji paliw. Pierwszy pilotażowy sklep Easy Auchan uruchomiono 19 listopada ub. r. na stacji BP Reduta w Warszawie. Zgodnie z zapowiedzią obu firm, w grudniu 2020 otwarto jeszcze dwa punkty Easy Auchan –  17 grudnia na stacji BP Radość, przy ul. Patriotów 317 oraz 23 grudnia na stacji BP Wesoła, przy ul. Trakt Brzeski 50. Stworzenie nowej marki sklepów jest wynikiem podjęcia strategicznej współpracy obu firm na polskim rynku w listopadzie 2020 r. Partnerzy planują, że w tym roku pojawią się kolejne sklepy nie tylko w stolicy. Podjęcie decyzji o szerokim wprowadzeniu formatu na rynek planowane jest do końca 2021 r.

Jak poinformował Auchan, nowy pilotażowy format sklepów na stacjach BP działa dopiero od kilku tygodni, ale już widać, że sprzedaż rośnie obiecująco. Kolejne placówki Easy Auchan na stacjach bp będą otwierane w najbliższych miesiącach w Warszawie i Krakowie. 

„Klienci dobrze oceniają nową propozycję asortymentową. Obserwujemy duże zainteresowanie produktami świeżymi i ultra świeżymi, jak również produktami bio, czy vege. Staramy się, aby asortyment sklepu odzwierciedlał faktyczne potrzeby klientów i aby mogli znaleźć w naszym sklepie wszystko, co pozwoli im w sposób szybki i wygodny zrobić zakupy do przygotowania posiłku w domu” – zaznaczył detalista. 

Easy Auchan to także miejsce, zapewniające miłą atmosferę zakupów oraz klimatyczny kącik gastronomiczny Wild Bean Cafe oferujący przekąski i kawę. Obecnie kawiarenka oferuje sprzedaż dań na wynos. Stacje są także miejscem odbioru zakupów realizowanych w opcji Click&Collect za pośrednictwem platformy Auchan Direct, a w ramach home delivery Klient może zamówić dostawę zakupów do domu używając aplikacji Glovo lub Uber Eats. 

Firma bp i Auchan Retail Polska budują partnerstwo biznesowe. Obu partnerom zależy na trwałości relacji, a istotną wartość stanowią kompetencje oraz siła obu marek. Jak zaznaczają – jest to krok przyspieszający budowanie oferty convenience na stacjach BP.

Auchan ma doświadczenie w zakresie tworzenia produktów i budowy oferty, a także zarządzania łańcuchem dostaw produktów świeżych. To są kompetencje, które znakomicie uzupełniają kompetencje bp.

W 2021 roku Grupa BP chce we wszystkich krajach Europy, w których działa otworzyć kolejnych 300 placówek convenience w koncepcji partnerskiej z wybranymi partnerami detalicznymi. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także