31.01.2019/14:21
Ekspansja, wyzwania i drogi rozwoju polskiego e-commerce w 2019 r [RAPORT]
Im dłuższy staż sklepu internetowego, tym mniej przypomina on sposób na dodatkowy zarobek, a bardziej firmę mocno inwestującą w rozwój – wskazują dane z badania na grupie kilkuset właścicieli sklepów internetowych Shoper. Sporządzony na jego podstawie raport rzuca światło na tę przemianę. Pokazuje też kondycję polskiej branży e-commerce po kolejnym ciekawym roku.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
1