02.08.2021/19:10

Radosław Kaczmarek, Melting Pot: Napoje Ekipy mogą powtórzyć sukces lodów

Napoje pod własną marką wydają się dość oczywistym, co nie znaczy, że złym kierunkiem, w którym podąża Ekipa. Uważam, że kluczem powinno być sformułowanie „produkty impulsowe”. Na takie właśnie produkty szczególnie wrażliwa jest grupa docelowa, do której zamierza trafić Ekipa wraz ze swoimi partnerami biznesowymi – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Radosław Kaczmarek, właściciel agencji Melting Pot.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także