Paweł Musiał, ekspert od rosyjskiego handlu: Svetofor nie poradzi sobie w Polsce. Nie ma szans z Biedronką i Lidlem
- Nie wróżę większego sukcesu sieci Svetofor w Polsce, Rumunii, czy w Niemczech - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Musiał, były członek rady nadzorczej rosyjskiej sieci X5 Retail, ekspert handlu detalicznego z wieloletnim doświadczeniem z rynków rosyjskiego, ukraińskiego i rumuńskiego.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
05.09.2018
Były można napiać expert ;)
-
04.08.2018
Widzę w tym możliwości wiele ludzi o niższych dochodach skorzysta z tej oferty byle ich lokalizacja odpowiadała rzeszy ludzi bez samochodów .Cena jest bardzo istotna . zbych45
-
31.07.2018
Qwerty, zanim zaczniesz wróżyć, a do tego trzeba mieć smykałkę, przeczytaj najpierw tekst ze zrozumieniem. Do tego najwyraźniej jednak smykałki nie masz, więc nie wróżę Ci również powodzenia we wróżeniu...
-
31.07.2018
Najważniejszym kryterium będzie oferta i cena. Jeśli oba czynniki będą na dobrym poziomie, a towar dobrej jakości wróżę tym sklepom sukces. Dziś ludzie porównują ceny, a wiele osób, zwłaszcza renciści i rodziny wielodzietne obracają złotówkę trzy razy, nim ją wydadzą.
3