30.07.2018/07:38

Paweł Musiał, ekspert od rosyjskiego handlu: Svetofor nie poradzi sobie w Polsce. Nie ma szans z Biedronką i Lidlem

- Nie wróżę większego sukcesu sieci Svetofor w Polsce, Rumunii, czy w Niemczech - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Musiał, były członek rady nadzorczej rosyjskiej sieci X5 Retail, ekspert handlu detalicznego z wieloletnim doświadczeniem z rynków rosyjskiego, ukraińskiego i rumuńskiego.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Jerzy G 05.09.2018

    Były można napiać expert ;)

  • zbych045 04.08.2018

    Widzę w tym możliwości wiele ludzi o niższych dochodach skorzysta z tej oferty byle ich lokalizacja odpowiadała rzeszy ludzi bez samochodów .Cena jest bardzo istotna . zbych45

  • Avalon 31.07.2018

    Qwerty, zanim zaczniesz wróżyć, a do tego trzeba mieć smykałkę, przeczytaj najpierw tekst ze zrozumieniem. Do tego najwyraźniej jednak smykałki nie masz, więc nie wróżę Ci również powodzenia we wróżeniu...

  • Qwerty 31.07.2018

    Najważniejszym kryterium będzie oferta i cena. Jeśli oba czynniki będą na dobrym poziomie, a towar dobrej jakości wróżę tym sklepom sukces. Dziś ludzie porównują ceny, a wiele osób, zwłaszcza renciści i rodziny wielodzietne obracają złotówkę trzy razy, nim ją wydadzą.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.