21.12.2018/11:07

Empik i Mohito wśród nowych partnerów programu lojalnościowego Mastercard Priceless Specials

Grono partnerów programu Mastercard Priceless Specials powiększyło się o sześć marek handlowych i usługowych. Do programu przystąpiły Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club oraz operator aplikacji MyTaxi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.