20.01.2020 / 19:12
StoryEditor

Empik realizuje strategię omnichannel. Nowe placówki służą do odbioru zamówień online

Salon Empik (mat. prasowe)
Grupa Empik realizuje plany rozwoju sprzedaży wielokanałowej. 276 salonów w całej Polsce – z takim wynikiem marka zakończyła rok 2019, utrzymując tym samym tempo ekspansji określone na lata 2019-2023. Nowe salony to nie tylko rozwiązania, które mają zapewnić wygodny dostęp do kultury i rozrywki, lecz także zagęszczenie mapy odbioru bezpłatnych przesyłek z Empik.com.

Empik w 2019 roku osiągnął swoje cele założone w strategii na lata 2019-2023. Sieć otworzyła 21 punktów sprzedaży o łącznej powierzchni handlowej blisko 2,5 tys. mkw., w tym 13 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 18:15
StoryEditor
Ogromna zmienności rynku sprawia, że logistycy i ich klienci doceniają proste rozwiązania!
Logwin operuje w globalnym łańcuchu wartości (fot. Albert Katana)

Logwin, globalna firma logistyczna, świadcząca usługi w całym łańcuchu wartości, łączy różne rozwiązania z zakresu cyfryzacji i automatyzacji procesów, by zachować jak największą elastyczność w szybko zmieniającym się otoczeniu gospodarczym. Kluczem jest optymalizacja usług świadczonych klientom w całym łańcuchu dostaw. Logwin jest w stanie obsłużyć 99 proc. czynności logistycznych dla swoich klientów.

Obszerny wywiad z menedżerami firmy Logwin, cz. II

  • Piotr Sprzęczka, dyrektor zarządzający Logwin w regionie CEE
  • Jarosław Bańkowski, regionalny dyrektor sprzedaży CEE, s...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 16:26
StoryEditor
Właściciel Sinsay i Reserved pozyskuje wielomiliardowe finansowanie. Co oznacza to dla dostawców i logistyki?
Sklep Sinsay w ukraińskim Lwowie (fot. AS project/Shutterstock)

Grupa LPP podpisała umowy kredytowe z międzynarodowym konsorcjum banków, zapewniając sobie dostęp do wielomiliardowych środków na rozwój i stabilizację działalności. Jednocześnie wdraża rozszerzony model finansowania dla dostawców, który ma usprawnić przepływy płatnicze. Jakie znaczenie mają te decyzje i jak mogą wpłynąć na funkcjonowanie rynku w najbliższych latach?

Grupa LPP zawarła z konsorcjum międzynarodowych instytucji finansowych umowę kredytową obejmującą kredyt inwestycyjny do 505 mln euro oraz kredyt odnawialny do 2,8 mld zł. Wśród...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2025 15:25