02.09.2020/09:44

Empik startuje z nową usługą Empik Premium Free, wygasza program lojalnościowy Mój Empik

Sieć Empik wprowadza nową usługę Empik Premium Free w miejsce dawnego programu lojalnościowego Mój Empik. 5 mln dotychczasowych użytkowników automatycznie przejdzie do nowego programu.

W ramach Empik Premium Free, klienci od 2 września skorzystać mogą z dostawy za 0 zł do paczkomatów, salonów i innych punktów odbioru - przy zakupach za minimum 40 zł. Uczestnikom programu Empik zaoferuje także setki bezpłatnych audiobooków i e-booków, możliwość zwrotu produktów bez paragonu, w ciągu 30 dni, a także kupon powitalny w wysokości 10 zł. Klienci będą także otrzymywać specjalne oferty, niedostępne dla osób, które nie uczestniczą w programie.

Empik Premium Free w założeniu będzie uboższą, ale przez to darmową wersją usługi empik Premium, oferującej znacznie bardziej rozbudowany pakiet korzyści (m.in. 15 proc. stałej zniżki w salonach, 3 proc. cashback, oraz dostawy za 0 zł kurierem).

Empik zapowiada intensywny rozwój obydwu programów i kolejne nowoczesne rozwiązania, z których użytkownicy będą mogli korzystać jeszcze w tym roku.

- Na początku pandemii udostępniliśmy wszystkim bezpłatnie naszą flagową usługę Empik Premium. Decyzję podjęliśmy szybko i spontanicznie, chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich odbiorców w tym trudnym czasie - mówi cytowany w komunikacie Karol Ignatowicz, dyrektor ds. transformacji Grupy Empik. - Dzięki Empik Premium klienci zaoszczędzili już ponad 150 mln złotych, przeczytali i przesłuchali 2 miliony e-booków i audiobooków w aplikacji Empik Go, wykonali 1,5 mln promocyjnych odbitek zdjęć w Empik Foto. Popularność Empik Premium przerosła nasze oczekiwania - dodaje.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także