28.02.2022 / 14:08
StoryEditor

Empik zamyka swój flagowy salon w Warszawie. Działał od 1951 roku

Salon Empik w Warszawie przy ul. Nowy Świat (Shutterstock)
Sieć salonów Empik likwiduje jeden ze swoich kultowych sklepów w Warszawie, w budynku przy Nowym Świecie 15/17. Salon działający od 1951 roku zamyka się w poniedziałek, 28 lutego br.

Empik tłumaczy w komentarzu dla portalu warszawa.wyborcza.pl: "Niemal dwukrotny wzrost wysokości czynszu sprawia, że lokalizacja nie jest dla nas opłacalna".

Informująca o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 11:17
StoryEditor
Sieci handlowe planują zwiększyć zatrudnienie. Potrzeba pracowników tymczasowych przed świętami
Producenci i handel stawiają na elastyczne zatrudnienie. Firmy planują wzrost pracy tymczasowej (fot. Shutterstock)

Końcówka roku zapowiada się wyjątkowo pracowicie dla polskich przedsiębiorstw. Coraz więcej firm decyduje się na elastyczne formy zatrudnienia, by sprostać zwiększonemu popytowi i rosnącym kosztom pracy. Które branże najchętniej sięgają po pracowników tymczasowych i co wpływa na te decyzje?

Z danych Wskaźnika Pracy Dorywczej wynika, że 70 proc. przedsiębiorstw w Polsce planuje zwiększenie zatrudnienia o pracowników tymczasowych w ostatnim kwartale 2025 roku. Trend ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 12:32
StoryEditor
Lokalny handel łączy siły. Nowe grupy zakupowe mają walczyć ceną z dyskontami
Ostatnio coraz więcej firm handlowych decyduje się połączyć w grupy zakupowe z konkurencyjnymi spółkami

Polomarket, Eurocash, Chorten, Netto, PGZ Kupiec, Chata Polska - to przykładowe firmy handlowe, które w ostatnich miesiącach postanowiły połączyć siły z konkurencyjnymi spółkami. Cel: dać odpór dyskontom i powalczyć o klienta jak najlepszymi cenami.

Z artykułu dowiesz się:

  • Współpraca Eurocash, Netto i Grupy Chorten
  • Wspólna produkcja marek własnych
  • Sklepy kupują hurtownię spożywczą
  • Chata Polska konsoliduje ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 13:30