19.10.2017 / 12:40
StoryEditor

Etno Travel by Jarosław Kuźniar - znany dziennikarz ma swoją kolekcję kaw

Jarosław Kuźniar (fot. mat. prasowe)
Etno Travel by Jarosław Kuźniar – tak nazywa się nowa, limitowana kolekcja kaw wrocławskiej palarni Etno Cafe. Nowe produkty dziś trafiły do sprzedaży. Cztery kawy, zdaniem producenta, składają się na aromatyczną podróż przez cztery kontynenty.

Kawa powstaje z ziaren zebranych na wysokogórskich plantacjach Indonezji, Etiopii, Kolumbii i Brazylii. W jej skład wchodzą takie produkty jak:

Colombia Medellin – kawa poch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 20:04
StoryEditor
Dino pręży muskuły! Sieć przeskoczyła Biedronkę pod względem dynamiki przychodów
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Dino Polska ponownie potwierdza swoją pozycję, jednej z najszybciej rozwijających się sieci handlowych w kraju. W pierwszym półroczu 2025 roku przychody spółki wyniosły niemal 16 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 2 mld zł, czyli aż o 14,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2024 roku. Tym samym operator z Krotoszyna osiągnął znacznie wyższą dynamikę wzrostu niż największy konkurent – sieć Biedronka, która w I półroczu 2025 zwiększyła sprzedaż jedynie o 5 proc., a sprzedaż porównywalną (LfL) o 0,9 proc. Należy jednak podkreślić, że sieci supermarketów daleko jeszcze do największego w kraju dyskontera pod względem wartości sprzedaży, która wyniosła w pierwszych sześciu miesiącach br. aż 12,4 mld euro, czyli ponad 52 mld zł.

Rekordowe wyniki Dino w II kw. 2025 r.

W I półroczu 2025 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły niemal 16 mld zł i były o 14,8 proc. wyższe niż w I pół. 2024 r. Na konie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 08:36
StoryEditor
Dyskonty Woolworth biorą na celownik Warszawę. Sieć chce wzmocnić swoją pozycję w stolicy, a ma apetyt na znacznie więcej
Sieć Woolworth otworzyła trzeci sklep w Warszawie, w całej Polsce ma ich obecnie 56 (fot. Kajetan Mazur)

Woolworth, niemiecka sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. 21 sierpnia br. otworzyła trzeci sklep w Warszawie, a w planach ma dalszy, intensywny rozwój na naszym rynku.

Sieć dyskontów niespożywczych Woolworth umacnia swoją pozycję na polskim rynku. 21 sierpnia 2025 r. niemiecki dyskonter otworzył trzeci sklep w Warszawie.

Jest on zloka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2025 03:45