03.07.2020/12:14

Eurocash Cash&Carry i Abc będą miały nową strategię komunikacji marketingowej

Agencja reklamowa V&P wygrała wielomiesięczny przetarg na obsługę sieci hurtowni Eurocash Cash&Carry oraz największej w Polsce sieci sklepów franczyzowych Abc - informuje portal wirtualnemedia.pl.

Według serwisu, współpraca agencji z Eurocashem i Abc będzie dotyczyła "opracowania strategii komunikacji marketingowej oraz prowadzenia doradztwa strategicznego oraz komunikacji". Wkrótce w V&P ma zostać stworzony zespół dedykowany pod nowego klienta.

V&P współpracowało już w przeszłości bądź nadal współpracuje z takimi markami, jak m.in. Duży Ben (również z portfolio Grupy Eurocash), Hebe, Hochland, Nivea, czy Martes Sport.

Na koniec minionego roku w Polsce działało 180 hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry. Z kolei w ramach sieci franczyzowej Abc, której organizatorem jest także Grupa Eurocash, funkcjonowało wtedy 8985 sklepów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Polak 10.07.2020

    Znajomi posiadają działalność zaopatrywali się w eurocash przez przedstawiciela. Teraz opowiadają ze przedstawicieli pozwalniali i ludzi na magazynie i że jest koszmar z zamówieniami

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.