17.09.2018/13:27

Eurocash Dystrybucja uruchomi platformę internetową B2B

Odpowiedzialna za dystrybucję aktywną Eurocash Dystrybucja opracowała platformę internetową, dedykowaną dla niezależnych detalistów. Firma zapewnia, że oprogramowanie zrewolucjonizuje zarządzanie sklepem.

Nowa platforma B2B dla branży FMCG zostanie uruchomiona 24 września. Eurocash Dystrybucja zapewnia, że będzie to „przełomowe rozwiązanie”, zarówno pod względem zastosowanych technologii, jak i unikalnych możliwości, dostępnych dla użytkowników – niezależnych detalistów współpracujących z firmą. Oprogramowanie ma zrewolucjonizować sposób, w jaki zarządzają swoimi sklepami.

Możliwości nowej platformy B2B zaprezentuje osobiście Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

W pierwszej połowie 2018 r. segment hurtowy Grupy Eurocash odnotował zaskakująco dobre wyniki finansowe. Sprzedaż w hurcie w pierwszej połowie roku wzrosła o ponad 5 proc., do 8,6 mld zł. Z kolei EBITDA, czyli zysk operacyjny powiększony o amortyzację, przekroczył 160 mln zł i był o 13 proc. wyższa niż przed rokiem. Poprawiła się efektywność operacyjna firmy, co przełożyło się na wzrost sprzedaży. W drugim kwartale sprzedaż like-for-like w hurtowniach Cash & Carry wzrosła o 2,7 proc., co było najlepszym wynikiem tego formatu od ponad czterech lat.

Na dobre wyniki segmentu hurtowego w pierwszym półroczu br. złożył się m.in. silny, 10-procentowy wzrost sprzedaży w formacie dystrybucji aktywnej – Eurocash Dystrybucja – który obejmuje dostawy między innymi do klientów zrzeszonych w sieciach franczyzowych i partnerskich Lewiatan, Euro Sklep, Groszek oraz PSD (Gama). Nowa platforma B2B zapewne pomoże firmie umocnić te pozytywne trendy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.