Eurocash o postępowaniu UOKiK: Nie otrzymaliśmy zawiadomienia w tej sprawie
- Nie otrzymaliśmy oficjalnego zawiadomienia prezesa UOKiK w tej sprawie - komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash, poproszony o stanowisko firmy dotyczące wszczętego przez UOKiK postępowania wyjaśniającego.
Jak informowaliśmy we wcześniejszych artykułach, UOKiK wszczął postępowania względem Auchan, Makro, Eurocashu i Intermarche, twierdząc, że firmy "nie usunęły stwierdzonych nieprawidłowości i nie uregulowały płatności kontrahentom". Chodzi o nieprawidłowości wykryte w czasie, gdy UOKiK analizował zasady współpracy ponad 100 największych firm z sektora rolno-spożywczego, w tym producentów oraz sieci handlowych. Więcej na ten temat przeczytać można po kliknięciu w niniejszy link.
- Dopóki nie będziemy znać szczegółów, trudno nam się odnieść co do zasadności wszczęcia postępowania przez UOKiK - wskazuje Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash. - Jesteśmy jednak przekonani, że w toku postępowania uda nam się wyjaśnić wątpliwości, co do rozliczeń z naszymi dostawcami, szczególnie w kontekście ewentualnego nieuczciwego wykorzystania przewagi kontraktowej - dodaje.
O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy także Auchan, Makro i Intermarche. Gdy otrzymamy stanowiska tych firm, opublikujemy je na naszym portalu.
1 komentarz
-
05.10.2020
może standardowo trafiło do niszczarki, jak faktury dostawców..
1