17.12.2018/13:06

Pedro Martinho, Eurocash: Przejmujemy sieci detaliczne, bo inaczej zrobią to dyskonty [WYWIAD]

- Interesem naszych klientów jest aby Eurocash się rozwijał, a nie kurczył, dlatego przejmujemy sieci detaliczne - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • gienek 19.12.2018

    Jaka to różnica czy biedra czy eurocash ? Jeden worek w Portugalii, taka to alternatywa dla biedronki...

  • Marcinkowski 18.12.2018

    Różnica polega na tym, że Eurocash nie ma spółki matki za granicą, do której przenosi zyski, ale płaci wszystkie swoje podatki w Polsce. Ponadto model biznesowy Eurocash rozwija przedsiębiorczość i społeczności lokalne, wspierając tysiące przedsiębiorców, a nie tylko własną firmę.

  • Praktyk 18.12.2018

    Zasadnicza. Jesli EUROCASH przejmie lokalizacje poprzez franczyzobiorcow, to w zasadzie sklepy przejmie drobny polski Kapital . EUROCASH bedzie pelnil role dystrybutkra, ale Wlasciciel SM lokale bedzie Polska rodzina.

  • hans 17.12.2018

    A co za różnica Portugalczyk czy Niemiec ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.