22.11.2016/13:55

Eurocash przygląda się wyzwaniom na najbliższe miesiące

Spółka Eurocash zanotowała w III kw. br. słabsze od oczekiwań wyniki. Niższy był zysk netto, zysk operacyjny i EBITDA. Pozytywnie zaskoczyły natomiast przychody grupy. W br. na wynikach firmy mocno odbiły się m.in. deflacja, problemy związane z kanibalizacją w segmencie C&C, a także wydatki inwestycyjne związane z nowymi projektami. Warto się przyjrzeć wyzwaniom, które spółka widzi przed sobą w nadchodzących miesiącach.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 23.11.2016

    Rozwiązaniem na koszty płac jest minimalizacja zaangażowania pracowników w przyjmowanie i obsługę zamówień. Na te zapotrzebowania odpowiadają platformy e-commerce do zamówień na rynku hurtowym np. Horecalink, HURTUM (łączące Sprzedających z Kupującymi) lub hurtownie gastronomiczne GastroHurt.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.