22.08.2019/14:25

Eurocash we wrześniu zakończy proces integracji detalu

Od drugiej połowy 2017 r. Eurocash prowadzi działania na rzecz integracji segmentu detalicznego swojego biznesu. Pełna połączenie trzech sieci – Eko, Mila i Delikatesy Centrum – ma się zakończyć we wrześniu 2019 r. Ostatnim etapem będzie rebranding sklepów. Po finalizacji tego procesu pod szyldem DC będzie funkcjonować „największa sieć supermarketów w Polsce”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Młoda 01.12.2019

    Miła nigdy nie była dobrze zarządzana, jakby osoby, w ręce których oddano zarządzanie miały inne cele niż utrzymanie sieci na rynku. Dużo pięknych słów, mydlących oczy właścicielom (teraz z EC robią zresztą to samo), brak wiedzy a właściwie widza z przed 20 lat, brak koncepcji, hamowanie nowych technologii i pomysłów - oto Miła właśnie. I nie czarujmy - EC z g... bata nie ukręci.

  • darc 24.08.2019

    Delikatesy Centrum? Chyba centrum wsi. Ani dobrego asortymentu, ani cen, bałagan.

  • Praktyk 24.08.2019

    TB- to zalezy gdzie. W okolicach Rzeszowa, czy Malopolsce- Delikatesy Centrum maja calkiem dobrala marke. Ale na pozostalych obszarach Polski, rzeczywiscie niewiele wartą

  • Gość 23.08.2019

    Miła sama sobie winna słabe zarządzanie. Bałagan na wyższych szczeblach doprowadził do sprzedaży sieci

  • TB 22.08.2019

    37 mil wyrzuconych do kosza - DC to żaden Brand.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.