21.10.2013/17:54

Eurocash wspiera sklepy

Trwa największa w historii tradycyjnego handlu ogólnopolska kampania reklamowa, mająca na celu zwiększenie wśród klientów sklepów spożywczych świadomości nazw sieci franczyzowych. Akcja firmy Eurocash Franczyza, z budżetem wynoszącym około 15 mln zł, zakłada co najmniej trzykrotny kontakt z klientów z reklamą tygodniowo.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.