02.06.2020/14:06

Grupa Eurocash konsekwentnie zwiększa sprzedaż w segmencie Projekty – alkohole, kosmetyki i handel obwoźny

W I kw. 2020 r. Eurocash odnotował w segmencie „Projekty” wzrost sprzedaży o 142 proc. Rosła sprzedaż we wszystkich formatach, rozwijanych w tym segmencie. Wzrosty spowodowane są trwającą ekspansją wszystkich formatów. EBITDA segmentu wciąż jest na minusie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Błądzą. 04.06.2020

    EC już dawno pogubiło się. Straty coraz większe. Nabierają nowych formatów, na których się nie znają i nie potrafią tym zarządzać. Rynek dojrzał, czas wybaczania minął. Straty coraz wyższe.

  • franczyzobiorca 03.06.2020

    Cienko przędą tzw. Projekty. Wygląda na to, że daleko im do osiągnięcia rentowności. Można zaryzykować, że bliżej im do upadku na skutek zwiększających się strat niż do osiągnięcia rentowności kiedykolwiek.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.